Dinsdag 29 november 2022 van 15:00 tot 16:30 uur
Afgelopen
Torenmolen 1, Ridderkerk
Elke 2 weken op dinsdag tot en met 30 november 2022

Elke 14 dagen biedt Aafje een ontmoetingsplek voor mensen in wiens leven LHBT een rol speelt. Wij merken dat er in onze omgeving LHBT ouderen zijn die weinig of geen mogelijkheden zien om contact te leggen met gevoelsgenoten. De behoefte om met andere herinneringen op te halen, ervaringen te delen of terug te kijken op eigen leven blijkt aanwezig. Wij bieden de mogelijkheid om dit met gelijkgestemden te doen. De sfeer en de inhoud van deze bijeenkomsten wordt bepaald door de aanwezigen. Het kan variëren van een gezellige middag met elkaar rond daagse dingen tot een serieus een op een gesprek.
Sluit dit aan bij een behoefte die u ook heeft of is uw belangstelling gewekt?

Neem dan contact op met Franny de Wit
( 06 46642068 / )
Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem / Torenmolen 1 Ridderkerk

Wijk